Selitve pisarn

Vašo pisarno preselimo hitro, zanesljivo in brezhibno. Daljša prekinitev delovnega procesa ni potrebna.

Celotno selitveno logistiko prepustite nam, vi pa se brez nepotrebnih skrbi osredotočite na načrtovanje delovnega procesa na novi lokaciji.

 


Izberite selitev pisarne po svoji meri

  • notranja selitev: selitev znotraj podjetja, npr. v primeru reorganizacije
  • enodnevna selitev: selitev manjšega podjetja ali poslovne enote
  • selitev konec tedna: za tiste, ki se ne morejo seliti med delovnim časom
  • ostale selitve: prilagojene specifičnim potrebam posameznega podjetja

Če želite določene predmete spakirati sami, vam predhodno dostavimo vso potrebno embalažo. Selitveno embalažo pri nas lahko kupite ali najamete. Pred prevozom preverimo, ali so vse stvari varno spakirane, šele nato jih naložimo in odpremimo na novo lokacijo.

Za več informacij in natančnejši dogovor nas kontaktirajte ali pošljite povpraševanje.

 

Zakaj za selitev pisarne izbrati Selitveni servis Vatovec?

Kakovosten načrt selitve
Pred selitvijo v sodelovanju z vami izdelamo natančen selitveni načrt. Ta zagotavlja, da vsi koraki selitve potekajo čim bolj gladko in kolikor je le mogoče skrajšajo čas selitve.
Selitev brez daljše prekinitve delovnega procesa
Pri selitvi pisarniškega pohištva, opreme in računalnikov v nove poslovne prostore uporabimo vrhunsko opremo in najsodobnejšo tehnologijo dela. Rezultat je hitra, zanesljiva in varna selitev pisarne ter skoraj nemoten proces vašega dela.
Celovita selitvena storitev
V enem selitvenem servisu dobite celoten niz visoko kakovostnih storitev:

  • predhodno profesionalno pakiranje predmetov
  • selitvena embalaža
  • transport
  • skladiščenje

Selitvena embalaža po mednarodnih standardnih

Oprema, ki jo uporabljamo pri svojem delu, je skladna z mednarodnimi standardi, na našem trgu pa jo uporabljamo le mi.

Za selitev računalnikov, dokumentov, fasciklov, spisov, knjig in pisarniškega materiala uporabljamo posebne selitvene zaboje iz najkakovostnejše plastike s pokrovi.

Glavne prednosti plastičnih selitvenih zabojev so:

  • prihranek časa
  • varnost pred poškodbami
  • varovanje tajnosti dokumentacije
  • preprosto in učinkovito označevanje
  • možnost dodatnega zavarovanja s plombiranjem
  • preprosta uporaba

Selitveno dvigalo
Imate pisarno v višjem nadstropju stavbe brez dvigala? Imate predmete, ki bi se pri selitvi po stavbi poškodovali? So v vaši poslovni stavbi ozki hodniki in ne veste, kako varno preseliti večje stvari? Ne skrbite. Z zunanjima dvigaloma in strokovno ekipo še tako zahtevne predmete varno preselimo na vašo novo lokacijo. Za selitve iz prvega nadstropja uporabljamo malo prenosno selitveno dvigalo, za transport stvari v višja nadstropja pa selitveno dvigalo na tovornjaku, primerno za dvig do višine 27 m (do približno osmega ali devetega nadstropja)
Selitev arhivov
Selitev arhivov je poseben izziv, saj moramo zagotoviti najboljšo preglednost in sistematizacijo vseh gradiv. Z našo izkušeno in uigrano ekipo smo pri tem zelo učinkoviti. Poskrbimo za oštevilčeno in sistematično pakiranje, na novi lokaciji pa za pravilno zlaganje in razporeditev v želenem vrstnem redu.
Skladiščenje arhivov
Ob selitvi pisarn lahko svoje arhive pri nas skladiščite za krajši ali daljši čas. V našem skladišču smo poskrbeli za maksimalno varnost. Dokumentacijo skladiščimo v skladu z vsemi priporočenimi standardi.
Skladiščenje pisarniške opreme
V času adaptacije novih pisarniških prostorov (in tudi sicer) vam lahko skladiščimo pisarniško opremo in dokumentacijo v našem varovanem skladišču.
Zavarovanje selitvenih stvari
Pisarniška oprema, ki jo zaupate našemu selitvenemu servisu, je v najboljših rokah. Ker pa pri vsaki selitvi lahko nastopijo tudi nepredvidene situacije, svetujemo, da pred selitvijo naredite varnostne kopije podatkov. Priporočamo tudi zavarovanje dragocenejših predmetov, kot so umetniški predmeti, strežniki in podobno.